fredag 7. september 2012

Hobbyrom på gang!

Weeee, denne jenta er glad for at siste rommet i leiligheten endelig begynner å ta form! Da jeg fikk denne leiligheten med 3 soverom lyste det ganske tydelig hobbyrom fra det ene!
Dette rommet har hele tiden vært lagringsrom for ting som skal kastes, settes på plass i andre rom osv.. Den gamle mørke skrivepulten irriterte meg grønn for den passa så absolutt ikke inn i en ellers lys og trivelig leilighet. Da slo ideen meg, jeg maler den hvit! Mens jeg malte andre ting begynte jeg stadig å se mørkere på det å male den store pulten 4 strøk! I tillegg husket jeg at den ikke var verdens beste pult å sitte med når jeg lager kort og sånn da jeg bruker MYE plass når jeg driver med denslags:p 
Dermed ble det til at jeg ville kvitte meg med den og til slutt var det noen som ville ha den også. HURRA!! Avsted til ikea for å kjøpe ny stor og romslig pult gjorde at scrappelysten kom enda mer snikende tilbake i kroppen! 

Denne uka ble rommet endelig helt rydda, lampe ble kjøpt og skrudd opp, den gamle pulten forsvant ut og den nye fant sin plass. Lykkefølelse! Og idag har mamma vært nede med alle scrappekassene mine som stod hos de fra da jeg bodde der. Så nå skal jeg til å legge på plass og få orden! 
Må få kjøpt noen vegghyller eller en slags seksjon/skap som kan brukes til oppbevaring av noe av alt utstyret jeg har, for det holder ikke med 2 skuffeseksjoner! :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails