torsdag 27. september 2012

Jon blund is missing


I natt som tidligere netter denne uka har Jon Blund funnet ut at han fint smyger seg forbi vinduet mitt og lar meg ligge våken til de seine nattetimer.. Kan ikke si jeg syns noe om den nye stilen hans.. I kveld trodde jeg virkelig det skulle bli lett å legge seg og sove men den gang ei!

Istede blir jeg liggende her i mørket med tusen ting flyvende rundt i toppen.. Kom også da til å tenke på at for rundt 1 år siden var jeg verdens lykkeligste! En Oslotur brant seg fast i minnet mitt. Et minne som egentlig føles som en drøm, det er så fjernt men likevel så nært. Kribblinga kommer i magen sammen med minnene, åh skulle ønske "spole-tilbake knappen" funka altså! Da skulle jeg sørget for at klemmen jeg fikk den gang ble gitt meg mange fler ganger! 


Tiden: 3:18 Magisk!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails