søndag 16. september 2012

Kjære Trine

Gårsdagen ligger ferskt i minne og smilet er ikke langt unna med tanke på den flotte feiringa av et herlig brudepar igår!

Jeg var utrolig heldig som fikk lov å være med å ta del i T & T´s helt spesielle dag. Den inneholdt 1 stk nydelig brud, 1 stk stolt og flott brudgom, fin vielse, solosang, glade og muntre gjester, latter, tårer, kjærlighet, smil, god mat, taler, sang, musikk og dans.
I tidligere innlegg for lenge siden skreiv jeg om meg og Trines utrolige bli-kjent historie som du kan lese HER 

Det var mange fine ord som ble sakt igår, og det er i slike sammenhenger jeg av og til skulle ønske jeg hadde litt mer guts til å stå i en forsamling å prate rett fra hjertet. Men det er ikke alle det ligger like naturlig for selv om en gjerne har masse enn skulle sakt. Siden jeg aldri klirra i glasset for å si noen velvalgte ord til bruden igår så klirrer jeg nå høyt her på bloggen, en dag på etterskudd!

Kjære Trine!
Jeg har skrevet og sakt det i flere meldinger idag hvor utroooolig fin du var igår! Helt fantastisk nydelig, fineste bruden på jord! Så utrolig heldig jeg var som fikk lov å ta del i en så spesiell dag som gårsdagen var, det settes stor pris på hos meg! 


For litt over 7 år siden var du en hvilken som helst ukjent jeg aldri hadde hørt om før, men plutselig var du i se og hør og dro til deg oppmerksomheten fra meg. Mine tanker da jeg søkte opp telefon nummeret ditt var ikke at jeg 7 år etter skulle sitte ved pynta bord å være med å feire bryllupsdagen din. 
Fra første mld klikket vi så godt sammen! Noe av det første som bandt oss sammen var det vi hadde felles når det kom til sykehus og alle oppholdene vi hadde hatt innenfor de sterile veggene med mennesker i grønne og hvite klær. Noen av de samme legene på rikshospitalet har vi hatt, opp og nedturer innen sykehus og sykdom. Etter vi ble kjent har vi hatt hverandre i di opp og nedturene og det har vært godt. Du skjønner meg på en helt annen måte enn mange av de andre venninnene mine, nettopp fordi du VET hva jeg snakker om. 

Vi har sørget for å skaffe oss mange minner disse årene, alt fra drøssevis av meldinger dag ut og dag inn, besøk til hverandre, sykehusbesøk, gule seigmenn, henting av pizzabakerpizza som endte i at du skrapte opp siden på bilen din:p St.hans og tidenes fest på jordet utenfor hos mamma å de, kosekvelder i sofan med godis og prat, scrapping og kortlaging, gøye fotoshoots, korte treff på sørlandsenteret bare for å få sakt hei, dyreparktur, tatovering... vi har opplevd masse sammen selv om det kan gå månder mellom hver gang vi treffes!
Husker da vi begge hadde bestemt oss for å ta tatovering sammen. Viljestyrke som betyr så mye for oss begge valgte vi å forevige på hver vår arm på hvert vårt språk. Jeg satt å laga grimaser mens da det var din tur satt du der som en konge og sa du syns det var godt og at det bare killet litt..?! Tøffa;)
Og det er nettopp det du er, TØFF!! På alle mulige områder er du tøff! Du har vært gjennom masse som jeg beundrer deg for. Jeg er så glad for at du har kommet der du er idag for det fortjener du. En flott ektemann har du fått og dere har ei av verdens nydeligste lille jente sammen. Tomine smelta hjertet mitt første gang jeg så henne bare noen få uker gammel. Og ho smelter det stadig mer og mer hver gang jeg treffer solstråla deres. Og det er alltid stor stas med de søte små videoklippene jeg med gjevne mellomrom mottar på mobilen av henne som enten sender slengkyss eller sier "Hadet Hege" etter noen minutt på face time :)
Igår fikk jeg også hilse på den nærmeste familien din og de var virkelig en fin gjeng. Du er heldig som har en så god mamma, pappa, storebror og lillesøster ved din side, de virker bare gode tvers igjennom, så jeg skjønner hvor du har det fra;)
Åh, det er så utrolig mye jeg kunne skrevet om deg, Trine! Er evig glad for at vi på vårt utrolige vis ble kjent, det var ment to be! Gleder meg til neste gang vi treffes og du og Tomine kommer på ny overnatting for det er herlig å ha dere i hus! Ja, Terje er velkommen han også altså;) Du har vært heldig med han, men det vet jeg du vet:)
Søte, herlige, snille, gode, kjærlige, beste Trine, jeg er så veldig veldig glad i deg, alltid!






2 kommentarer:

  1. Nå fikk du meg til å grine!! <3
    Tusen,tusen hjertelig takk for så mange herlige ord! <3 Jeg er så glad for at jeg har fått deg inn i livet mitt, og så utrolig glad for at du ville feire dagen sammen med oss. Håper du vet hvor uendelig stor pris jeg setter på deg! <3

    Veldig,veldig glad i deg,Lista-Hege! ;)

    Klemmer i fleng :)

    SvarSlett
  2. SV: <3<3<3 Aww, takk, du er god! Du fortjente alle ord og litt til <3<3<3

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails