søndag 25. oktober 2009

Tired and exhausted!!

Well, Well.. Nok ei helg er over for denne gang. Helga mi har vært fin, som alltid egentlig.. :)
Igår, Lørdag, så tok jeg turen til søs tidlig på ettermiddagen. Hadde ikke noe særlig å ta meg til så jeg gikk opp der å slo ihjel litt tid. Da jeg kom hjem begynte jeg å lage et bursdagskort som Mor lurte på om jeg kunne lage.. Ble egentig ganske godt fornøyd med det:





Jeg skulle egentlig fortsette med litt julekort-mekking men så ringte søs å lurte på om jeg kunne sitte barnevakt. Da gjorde jeg heller det.. Tok med meg datan og satt der oppe å mekket digitalt julekort for søskenbarnet mitt. Ble greit det også :)



Så lørdagskvelden gikk unna den:) Da jeg kjørte forbi mamma å de på vei hjem i halv ett tiden på natta så gikk jeg like godt der å la meg siden vi skulle til Lyngdal idag og hun, Odd Erik og Mathias skulle sitte på med meg. Vi gikk til Lyngdal i formiddag. Skulle til mor å ha koldtbord, absolutt hele familien! Kjempekoselig med slike dager syns jeg. Er jo ikke så ofte alle samles sånn så det liker jeg:)

Merket jo også det ble fort mørkt i kveld! Kjørte hjem fra Lyngdal i mørket og med masse regn ned fra himmelen.. Merket da at det er leeenge siden jeg har kjørt i mørket på den måten. Så det må vendes litt til! Så når jeg kom hjem i halv sju tiden var jeg ganske trøtt å utslitt.. Har vært det i hele kveld og følte for å legge meg halv ni.. Det syntes jeg var litt for galt.. Så jeg sitter nå her enda.. :p Men det blir senga etter dette innlegget er ferdig!

Imorra skal jeg en tur til Farsund. Tror kanskje mamma også ville være med. Jeg må ned på omsorgssenteret å skrive under på noen papirer.. Skal søke om noe slags reintrekk til å ha på beinan når jeg må på butikken i regnvær.. Man blir jammen bløut på beinan når enn sitter i rullestol i regnvær! Og regnbukser er så klamme å ekkle, så håper jeg får noe greit no fra hms:) Ellers håper jeg kjørekontoret ringer så jeg kan få ordnet flybillettene til Oslo. Er jo ikke lenge igjen nå så må få det i boks! Så jo, det ser ut som om dagen kommer til å bli fyllt med ett eller anna imorra også:)

Men nå tror jeg jeg skal slutte av her.. Tid for å sove søtt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails