onsdag 5. oktober 2011

Juleshopping

Høstferien er godt igang og egentlig snart over.. Fælt hvor fort det går!! ALTFOR fort, men sånn er det jo alltid!

Ferien har så langt vært brukt på tre søte små, litt skolearbeid, hanglen form tidlig i uka og idag en tur til Flekkefjord og kvinesdal med mamma og tante:) 

Og i Flekkefjord ble jeg nesten ferdig med julegavene!!
 Jeg er SÅ fornøyd med meg selv og pengeboka kommer også til å bli mer fornøyd mot juletider når jeg har fått så mye i boks allerede! 
Bilde: Google
Mangler kun 2 julegaver som er litt større gaver (til mamma å de men vet her hva jeg skal kjøpe, og så mangler jeg til ei venninne som ikke har klart å komme på noe ho ønsker seg.. Kremt Kremt! :p Hehe;) ) Ellers er det ett par smågaver igjen og jeg er FERDIG!! Herlig! 

Ellers idag fikk jeg kjøpt meg en tights til meg selv og på skobutikken fant jeg den fine toalettveska jeg falt for med ei gang!! Og se hva jeg fikk av tante: 
Jeg fikk toalettveska! :D Var den ikke fin vel?! ;) Men den ser i tillegg myyye finere ut i virkeligheten ;) Jeg er jo bare heldig! :D 

Så jeg må si meg skikkelig godt fornøyd med shoppingrunden vår, og på vei hjem var vi innom Kvinesdal for å handle diverse mat på nico og jeg fikk hamstra litt pepperservelat som de har der. Den er bare GOD!!

Og når vi kom hjem så fikk jeg vite noe jeg har smilt og ledd litt av resten av dagen idag:D Denne dagen har med andre ord vært fullkommen, så nå er jeg klar for en ny og forhåpentligvis finfin dag imorra!


2 kommentarer:

  1. Godt jeg holder deg igjen litt på julegavefronten! ;p

    Du æ flink!! :)

    SvarSlett
  2. SV: Ja, du skal ha all ære for at du holder meg igjen her :p Men plutselig er du også i boks ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails