lørdag 21. januar 2012

Feriedrømmer!

Plutselig er man i ferie og reisemodus.. Er jo ikke noe som er som å reise og komme seg bort ei lita stund. Trenger ikke være så lenge bare man kommer seg litt bort fra det vandte, mas og kjas! 

Min nr. 1 på lista over plasser jeg har lyst å reise står Irland!! 
Har hatt lyst å reise dit i en god del år nå. Vet ikke helt hva som gjør at lysten til å reise dit er så sterk men.. Hallo, finnes ikke noe mer sjarmerende natur og ikke minst fantastisk sjarmerende mannfolk med en herlig dialekt! Skal ikke mer til for å smelte meg;) 
 USA og New York står også riiiimelig høyt på lista.. USA generelt, for der er det mange plasser jeg har lyst å se.. Man kan jo bare fortsette å drømme!
 Før Irland var min 1. plass på lista mi, var det Frankrike og Paris som oppholdt seg der. Selv om det ikke er på 1. plass lengre så hadde jeg ikke sakt neitakk til en tur for å høre franskmenn prate ivei med sitt herlige språk, se eiffeltornet og alt annet man bare har sett på tv:)
England og London er jo også en plass jeg ønsker meg til! Det ser så koselig ut.. Og britisk er jo også bare så fint! Me like :) 
 Denne jenta har i sitt snart 25 årige liv aldri vært i Sverige.. Men jeg har derimot vært hele 2 ganger i danmark! Haha.. Så sverige og Stockholm hadde vært gøy å oppleve ei gang det også.. 
 Jeg er ikke den som tenker så stort om sydenliv og varmere strøk.. Sikkert fordi jeg aldri har opplevd det før men uansett har jeg alltid syntes livet på Tahiti og Bora bora ser fantastisk ut! Ganske så fristans for å si det sånn.. Lys klar sjø, palmesus og kos hadde ikke vært feil:)
Så det er bare å begynne å spare om man skal prøve å få oppfyllt noen av drømmereisemålan.. Hvis ikke kan man jo alltids drømme seg bort av og til, sånn som nå :)

2 kommentarer:

  1. en sverigetur må mi få t snart:) bare vente t mi he fått ein litt større plass å bu, så kan du mellomlande her, før mi reise vidåre t sverige alle mann alle(kem nå d måtte bli:)
    klem fra Trine

    SvarSlett
  2. SV: Ja du det gleder jeg meg til!! Det MÅ vi få til:D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails