torsdag 5. januar 2012

Nytt interiørår!

Godt nyttår folkens!! Håper alle har hatt en stråelende juleferirin og ikke minst at det nye året har vært bra så langt :) 

Her starta jeg det nye året med en tur på IKEA litt sånn på sparket. Treiv med meg julegavepenger "i tilfelle" jeg skulle finne noe i alle hyllan der inne. 

Utrolig nok så gikk jeg ikke tomhendt hjem denne gangen heller.. Nå som det ser ut til at det nærmer seg at jeg kan flytte inn i leiligheten så kommer lysten mer og mer på å ordne til og handle enda mer til leiligheten. Men etter snart 5 mnd med hele leiligheten i kasser, studd inn på 3 rom så husker jeg ikke heeelt hva jeg har liggende.. 

Uansett, min ikeatur resulterte i disse kuppene:
 Kjøpte både kake/brødform og konditorsett i DRÖMMAR-serien
2 hvite bildehyller, ei stor og ei lita..  

 Kjøpte 5 bilderammer i 3 forskjellige størrelser. 3 i sølv og 2 hvite tror jeg det var. Gleder meg til å få bilder i de og satt de på bildehyllene! :D
 2 av disse ble mine...
 1 av disse...
 Og 2 av disse.. De tror jeg kommer til å passe aldeles perfekt inn hos meg!! ;)
Sist men ikke minst så fikk jeg endelig kjøpt meg en knaggrekke til ganga.. Har leita etter det lenge uten å finne noen jeg kunne tenke meg. Så fant jeg ut at denne kommer til å passe i forhold til skoskapet mitt også så det er jo helt perfekt!! 

Så NÅ gleder jeg meg til å komme meg inn i egen bopel altså!!

4 kommentarer:

  1. Gleder meg masse til å se hvordan alt blir når du endleig får flytta inn igjen! Jeg er helt sikkert på og nesten vet at det kommer til å bli knall fint! :)

    SvarSlett
  2. Gleder meg masse til å se hvordan alt blir når du endleig får flytta inn igjen! Jeg er helt sikkert på og nesten vet at det kommer til å bli knall fint! :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg masse til å se hvordan alt blir når du endleig får flytta inn igjen! Jeg er helt sikkert på og nesten vet at det kommer til å bli knall fint! :)

    SvarSlett
  4. SV: Thanks! Gleder meg masse selv også;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails