søndag 4. mars 2012

Søndagsdaff

Sitter her søndags ettermiddag med hodet fullt av "Kommunikasjon og samhandling" teorier. Jeg føler jeg er nær å bli sprø. Samtidig som at hodet er proppa av skolearbeid sviver alt annet også oppi der. Da blir det jammen vanskelig å konsentrere seg!
Så nå blir skolebøkene lagt bort litt og hodet får forhåpentligvis hvile litt, tror det trengs! 

Hadde ikke mye lyst å stå opp idag da jeg så folk på facebook klagde over snø. Jeg fikk skrekkscener i hodet med en halvmeter snø sånn som folk hylte! 
Og da jeg omsider kom meg opp skjønte jeg at enkelte hyler høyt for ingenting.. Den halvmeteren med snø jeg så for meg var mer som en halv cm.. 
Og nå... Nå er bakken bar igjen og ingen grunn til panikk!! Vi er tross alt bare i begynnelsen av mars.. Snøen kan enda komme, vi er fremdeles et lite stykke fra vårens realitet.

Trøsten da er at vi ikke er i November og frykten for at snøen blir liggende i flere måneder er borte.. Det kan vi like for!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails