onsdag 22. august 2012

Sommer på hell

Tiden går og nå merkes det godt at sommeren snart tar sine siste åndetak for denne gang. Blader forandrer farger og faller på bakken om dagan. Litt trist men en fin høst kan da være greit det også. Skulle bare ønske man kunne hoppe over heile vinteren!!
Forrige uke var ei uke jeg hadde sett frem til i 5 uker! Kristine skulle nemlig komme å kose seg her noen dager! Jeg og Berit kjørte til Stavanger forrige søndag, la oss inn på Solastrand hotel og bare koste oss. Hotell liv er fantastisk og jeg nyter hvert sekund av det!! Vi rakk en tur på ikea og kvadrat før vi henta Kristine på Sola på mandag. 
Vel hjemme igjen hadde vi hele uka forran oss med turer, prat, filmer, serier, besøk, bingo.. Ja, masse kos rett og slett!! Vi hadde ett par dager med turer med Birk og Mathias var også med en dag. Grilling på terrassen hos mamma å de osv.. På Fredag kom Sandra på overnatting og var til lørdag. Dette hadde vi planlagt lenge at hun skulle når jenta fra Nord kom til meg. Så da var det pizza og Kamilla og tyven på menyen:) 

Det var med andre ord ei koselig uke med ei go´jente i hus!! Nå gleder vi oss bare til neste sommer, for da treffes vi igjen <3 font="font">

Denne uka som er godt igang har vært fin den også! Starta mandagen med å ta turen til skjønne Anette for å få fiksa neglan mine. 
Elsker de fine neglene ho klarer å gi meg!! Denne gangen prøvde jeg med glitter på ett par av neglene, og det er sant som ho sa til meg: "Neste gang skal du se du vil ha det på alle." Og helt korrekt!! Merka det samme dag, at det blir full glitter neste gang ;)

Igår koste jeg meg litt med Birk, og idag skal jeg kose meg litt med 2 av de søte små som jo har blitt så store at de går i 2.klasse nå!! 
Og imorra skal jeg til Mor å male litt, så en tur til beste Unnimor i Mandal! Blir nok en fin dag det også :) Liker fine dager!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails