søndag 26. august 2012

Studiokos

For noen uker siden hadde jeg og Birk turen til Mandal hvor vi var å sa hei til min gode gamle kollega fra min tid på fotofabrikken, Unni!! 

Det kan gå laaang tid mellom hver gang vi treffes men likevel føles det som vi så hverandre igår. MASSE å prate om, alltid :) Unni har starta eget studio langs bryggekanten i Mandal. Ta turen innom warrenfoto neste gang du er forbi:)
Snille flinke unni knipset litt bilder av meg og Birk når vi var der inne. Det ble masse fine blinkskudd og koselige øyeblikksbilder som etter hvert skal lyse opp litt rundt i leiligheten min. Men det er ikke like lett å bestemme seg for hva som skal printes for så å henges opp!

Som dere ser over ble det litt andre bilder en de tradisjonelle "rett opp og ned" bildene også.. Og sånn liker vi! :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails