onsdag 22. juli 2009

Lenge siden..

Nå er det jammen lenge siden jeg har fått blogget sånn på ordentlig her inne.. Så nå var det på tia med en opptattering.
Har skjedd litt av hvert siden sist, og noe av det kan jeg jo fortelle om :)

Jeg, Marthine og Kristoffer var på kino for ett par uker siden. Da så vi Istid 3, og den var jo genial. Skikkelig gøy, og ikke minst gøy å se den med de;) Jeg har også fått vaskemaskinen på plass og guuuuud å digg!! Elsker vaskemaskinen min <3 <3 <3 Det var noe annet det, enn å måtte drasse alt tøyet som skulle vaskes opp til mamma.

Ellers har det jo vært travfesten, selv om det jo er ei stund siden egentlig.. :p Men i år endte jeg opp som vakt igjen. Like greit det for det var ikke så mye kjentsfolk der denne ganga. Så det gjorde meg ingenting.

Jeg har også kost meg med mine herlige tantebarn.. Var å grilla hos mamma å de på søndag så da ble det litt knipsing, men bare med mobilen.. Men det duger jo flott det;)





Ellers så endte vi opp med en liten singstar kveld/natt her for noen dager siden, jeg Pingo og Marianne. Vi hadde det knall langt ut i de seine timer.. Og da ble det jo også litt bildeknipsing.. Haha, Pingo fikk tatt et bra knips av meg.. Tok bilde akkurat i det jeg blunka, så det ser jo ut som om jeg er midt i DEN lovsangen eller no.. Hehe!!




Pingo og Marianne i go gang


Marianne skvatt litt da ho så hva som lå i vugga :p

Joda, så vi hadde det gøy vi.. Ellers er det ikke noe nevnverdig som har skjedd hos meg. Vært litt syk, men er på bedringens vei, og det er digg!
Igår var jeg oppe hos Barbro en tur på kvelden. Vi har hatt noen kort & scrappe kvelder i det siste. Digg å komme seg ut å tenke på noe annet. Så jeg har begynt å scrappe album. Har laget to sider.. Legger ut bilder av de siden.. Igår var det ei kjevle jeg hadde fått i oppdrag fra Mor om å skrive på til søskenbarnet mitt som blir 30 år.. Bare en tullegave, men jeg syntes jo godt den kunne pyntes litt.. Så jeg tok den med til barbro hvor alle mine hobbyting står, og pynta den.. Tok et dårlig bilde med mobilen, men du ser jo litt åssen den ble :)



Jupp jupp.. Så der har du litt av hva som har skjedd i livet mitt siden sist.. Og mer kommer nok til å skje i dagene fremover får vi jo håpe.. Gleder meg iallefall til helga, så det er bare å følge med;)

-Hasta la Vista-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails