lørdag 4. juli 2009

T hælga kanskje..?

Da var det atter ei gang helg. Går litt i surr i dagene når enn har fri hele uka også :P Men nå er det altså nok ei gang helg. Har hatt en grei dag. Var å handlet litt på bokhandelen i formiddag, så opp til mamma å de for å lage et brylupskort. Måtte opp der å lage siden kort og scrap tingene mine står der. Har ikke fått de ned her igjen etter jeg var hos Barbro en kveld å laget..
Men uansett, jeg fikk nå laget et bryllupskort for Mor, som var til Anne og Jan Einar som gifta seg forrige fredag :)



Jeg kom hjem og var hjemme å slappa av litt før det var å ta turen heeeeeelt opp på terrassen til Anne å de for spise litt kaker å sånn. Koselig! :D Jeg så home and away i kveld og fant ut halv elleve at jeg kanskje skulle gå å handle litt mat så jeg slipper det imorra. ALLTID masse folk rundt på Lørdager og det er jo noe dritt.. Iallefall i denne varmen! Så jeg gjorde det og tok da en på-sparket-tur opp til mamma å de. Kom hjem i tolvtiden og da begynte "Road Trip" på tv så jeg har sett den frem til nå.. Kjempemange år siden jeg så den sist.. :p

Men nå skal jeg øyeblikk i seng. Kjenner det siger på her. Imorra tror jeg ikke jeg skal ho noe vekkerklokke på, men får se. Er litt godt å komme seg opp til ei grei tid også, samtidig som det er digg å sove uten klokka til ringing innimellom også.. Time will show :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails