fredag 3. juli 2009

Nok en varm dag

Idag har vært en vaaaaarm dag i likhet med de andre dagene som har vært i det siste.. Men har ikke vært så mye vind idag, og det merkes! Ellers idag så traff jeg mamma i vanse. Vi skulle sjekke ut Coop Mega som nå har blitt Coop Prix.. Og joda, var jo greit der inne. Fikk jo kjøpt mat så da duger vel den butikken også:)
Som alltid om sommeren så dukker plutselig Kjersti Holmen opp blant eplene og bananene der i disken på butikken..

Og enn blir jo like forfjamsa hver gang(!), selv om det ikke er noe nytt at ho handler der når ho å Sverre Anker Ousdal er på ferie her nede (De har jo feriehus på Jølle). De er jo tross alt litt kjendiser, og folk vet hvem de er .. og det er rart hva slike folk gjør med enn når enn får øye på de (selv om enn ikke er så interessert i de som enn gjerne er i andre kjendiser). Jeg føler iallefall jeg blir helt rar når jeg ser kjente folk! Hehe :p Uansett alltid gøy å se en som er kjent for noe, uansett hvem det er.

Uansett, da jeg kom hjem fra butikken ryddet jeg å styrte litt her hjemme før jeg tok turen til mamma som var hjemme alene. Mannfolkan jobbet som vanlig:p Vi laget oss litt mat å satt ute i Party-teltet å spiste:)

Vi hadde en fin ettermiddag vil jeg si. Jeg så igjennom dagens reklame som var kommet i posten og der dukket det opp en vaskemaskin som jeg fattet interesse for ganske raskt. Den var billig til å være såpass bra, og jeg har vært på utkikk etter en vaskemaskin ei stund nå.. Så jeg fant ut det var bare å hoppe i det å få meg en. Så jeg ringte ned å hørte om de hadde den, og det hadde de selvfølgelig ikke.. Men de kunne bestille den så de fikk den til Mandag sa de. Så det gjorde jeg.. og jeg gleder meg jo bare så til den kommer:D

I kveld har jeg sett litt på tv og styrt litt for meg selv. Og nå er det øyeblikk natta.. har smørt meg inn med hydrokortison så må vente litt til den får trekkt godt inn i huden før jeg slenger meg ned i ganske så nytt sengetøy! :D
Imorra tror jeg blir en fiiiin dag:D Skal å handle litt kortstæsj på bokhandelen, så til mamma å de for å lage et bryllupskort.. Og imorra ettermiddag/kveld blir det å stikke opp til beboerne på toppen her å spise kaker.. Can´t Wait;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails