onsdag 29. juli 2009

Som sanden i timeglasset.....

.....ja, sånn bare renner feriedagene mine bort. Men har enda litt ferie igjen og jeg nyter det, selv om det skal bli godt å kommet tilbake på jobb igjen.. Savner UNNI!! :D

Her sitter jeg å venter på at tiden skal gå til "Paradise Hotel" begynner.. Så da fant jeg ut jeg kunne blogge litt.. Skulle egentlig til med det tidligere idag men da ble jeg sittende å redigere bilder fra helga heller.. Sånn kan det gå.. Åh, jeg har lasta ned "Greatest hits" plata til Richard Marx.. Og det bringte tilbake maaaange gamle minner!!
:: Drømmesegbort :: Mange nydelige sanger han har!

For å fortelle om helga som nettopp var, så var det ei helg jeg har gleda meg til (og gleder meg til hver sommer)! Fast tradisjon å dra til Birkeland til søskenbarnet mitt, hennes mann og to små ei helg om sommeren. Og det var altså der jeg var nå i helga. I tillegg til å holde fast i trasisjonen med å dra der bare for kos, så var det også feiring av Nancy´s (mitt søskenbarn) 30 års dag:) Vi (Jeg, Odd Erik, Mamma og Pappa) reiste opp på Fredag. Da var allerede tante og onkel der også. De skulle være der hele helga, akkurat som oss:)

Vi kom opp og da var det rett i kveldsmaten. De goooode rundstykkene som Nancy alltid lager!! Vi koste oss som vi pleier;) På Lørdag så var vi ute å koste oss hele dagen. Var så deilig vær at det måtte nytes! Jeg tok Lars Terje og Leander med i vogna for å se på kuan og plukke blomster;) Koselig!
Ellers var vi bare ute på terrassen å slappa av å nøyt sommeren.







Jeg, Mamma og Tante gikk ned på et gartneri som vi liksom alltid må innom når vi er der oppe. Jeg fikk kjøpt meg ett par duker til kjøkkenbordet og to brikker.. Åsså noe dill til å pynte med:)
Når vi kom tilbake til Nancy å de så gikk jeg, Nancy og ungene for å PRØVE å ta noen bilder av Lars Terje og Leander i finklær. Men det var jammen ikke lett.. De var ikke så velvillige til å sitte stille:p Hehe.. Men noe forholdsvis greit ble det jo..














Leander var ganske lei da vi kom hjem igjen.. Hehe

Stakkar, de ble vel syyyyykt varme i de klærne også, så jeg skjønner godt de ble lei! Hvem hadde vel IKKE blitt det?!! Ellers på Lørdagen hadde vi knall god pai som Nancy laget. Den var fantastisk!! På kvelden når ungene var lagt så satte vi oss ut i bua med kjeks, forskjellige oster, vin og litt sterkere saker for oss som heller ville ha det;)

FORTSETTELSE FØLGER.......

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails