tirsdag 30. mars 2010

Påske og Hyttetur

Helga er forbi og den gikk kjempefort. Men for ei fin helg med besøk av Trine! Henta ho i Mandal på Fredagskveld.. Kom hjem og koste oss med å se Norske Talenter og Senkveld å jabba utover kvelden:)

Lørdag gikk fort unna, da fant vi frem kort og scrap tingene mine og laga kort.. Dette hadde vi planlagt at vi skulle, og jammen gikk tia fort da også. Jeg fikk laga et konfirmasjonskort.. Var lite produktiv så det ble med det for min del:) Ellers så var det litt wii spilling og tv-titting på kvelden. Rolig og avslappende kveld, noe jeg tror vi begge syntes var godt.

På søndag så var Barbro og ungene nede en tur på formiddagen. Spiste frokost med oss å sånn, så plutselig var det på tide å komme seg avsted til Mandal. Der møtte vi Terje og gikk på Jonas B å spiste pizza. Kjempekoselig helg!! Gleder meg masse til neste gang:D 

Og nå sitter jeg her å skriver ned på en lapp det som må pakkes til imorra. Da reiser jeg, Mamma, Pappa, Odd Erik og Berit på hytta.. Mamma å pappa reiser på morgenen så reiser vi tre andre på dagen ekko ti.. Skal bli godt med noen dager der borte. 
Håper det blir som i fjor og som andre år, at det blir paintball krig der borte i påska.. Det er alltid like gøy, selv for oss som bare sitter på verandaen å ser på;)
Så nå blir det rett og slett ikke blogging på noen dager, men ønsker alle sammen ei fantastisk god påske! 
KOS DERE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails