mandag 10. oktober 2011

Gleder meg VS. Gruer meg

TING JEG GRUER MEG TIL I TIDEN SOM KOMMER:
 Tannlegen venter besøk av meg i slutten av mnd.. Det liker vi ALDRI!
 Glatta er noe dritt, den ser jeg heller aldri fram til! Skulle ønske man lett kunne hoppe over vinterårstiden. Eller den kunne iallefall vært mild å fin med bare snø ett par uker i slutten av desember;)
Skolearbeid ser jeg alltid på med litt skrekk og gru. Særlig innleveringer og prøver og da gjerne den aller første innleveringen eller prøven.. Dette skoleåret har vi ikke hatt noen av delene enda, men i neste uke kommer første innleveringsoppgave ut.. Kan jo bli spennende, men gleder meg gjør jeg ikke!

TING JEG GLEDER MEG TIL I TIDEN SOM KOMMER:
Det å begynne å flytte inn i leiligheten min igjen gleder jeg meg til! Da skal jeg flytte inn sånn på ordentlig, noe som jo ikke skjedde da jeg egentlig flytta i juli! Ser så fram til å komme i orden, få alt på plass og min stil over det hele! 
Hyttetur til helga skal bli helt fantastisk!! Da er det den årlige elgjakta og de tre søte små skal være med oss hele helga. Det kan jo ikke bli annet enn kos <3
I november skal vi på den årlige pinnekjøtt/ett eller anna annet til meg og onkel som ikke liker pinnekjøtt-helga på Birkeland til kusina mi og familien hennes. Det er bare SÅ koselig og noe jeg ser frem til hvert år:)
GLEDER meg til Lisemor får ut lille nurket sitt så man kan få hilst på! Sånne søte små er jo noe av det herligste som finnes :D
Gleder meg også STORT til årets julekonsert med Hanne Krogh og Tre Tenorer! Finere julekonsert enn den som de serverer hvert år skal man lete lenge etter! Stadig like forelska i de tenorene altså ;)
Det å pakke inn og gi julegaver er noe av det koseligste jeg gjør! Elsker å sitte å pakke inn julegaver med herlig julemusikk i bakgrunnen.
Som hvert år gleder jeg meg masse til jula kommer snikende. Finnes ikke ei tid som er mer koselig og varm enn den. Det er en tid der man tenker litt ekstra på alle og er det ei tid man vil at alle skal ha det bra så må det være i jula!

Som dere ser så veier det jeg gleder meg til mye mer enn det jeg gruer meg til så da er det bare å glede seg til tiden man har i vente og ta det man gruer seg til som det kommer. Det går som regel fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails