mandag 10. oktober 2011

Til og fra

Jeg har i kveld etter aaaaltfor lenge borte fra kort og scrap sakene mine igjen funnet frem eskene med det rare i. 

Fant da ut at jeg hadde masse julepapir liggende i forskjellig slag og bestemte meg for å lage noen til/fra lapper! 
Klippet ut hjerter i litt kartong som tidligere har vært ei eske, dette for å få litt stive merkelapper. 
Klippet så ut hjerter i samme størrelse i forskjellig papir så var det bare å prøve seg frem på hvordan jeg ville ha det. Jeg kom tilslutt frem til to alternativer:
Imorra må jeg nok kjøpe meg litt lim for å bli ferdig med de, for det var ikke mye lim å finne her så jeg kom ikke så himla langt på dette lille prosjektet mitt men det var da en begynnelse! :) Koselig med slike hjemmelagede småting syns jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails