søndag 9. oktober 2011

Innekos

Da  var årets høstferie over etter en ganske regntung dag. Men det passet meg egentlig perfekt å slappe av under teppet å se på McLeod´s Daughters :) 
Om du ikke har sett serien så anbefaler jeg den virkelig! Den er perfekt til å krype godt inn i sofahjørnet og bare slappe heilt av.. Perfekt! 

Jeg har så lyst å blogge for tiden men har liksom ikke noe fornuftig å blogge om.. Kunne alltids tatt en oppdattering om leiligheten og hvordan det går der men tror jeg skal spare alle for den mølja der! 

Kjenner jeg er lei av å bo hos mamma å de til tider.. Er ikke vant til å gå oppi folk hele døgnet sånn som her så nå gleder jeg meg til mamma skal på jobb imorra så jeg får litt tid for meg selv samtidig som jeg kanskje kan få kommet ordentlig igang med årets skolearbeid. Etter Osloturen har jeg ikke akkurat hatt motivasjonen til å åpne bøkene men nå er det bare å ta seg selv i nakken! :p 

Nå derimot skal sofan inntas igjen og tvkvelden snart starte! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails