mandag 7. september 2009

Happy, Happy

Plutselig var helga godt over og den forsvinner jo bare så fort hver gang den er her.. Litt kjedelig, men så vet man at det ikke er lenge til helg igjen:D
Denne helga har vært fin. Jeg var bare hjemme på fredag. Slappa av, så film å sånn.. Skulle egentlig på dyrskue på Lørdag, men det ble utsatt til Søndagen heller siden Arnt Willy skulle kjøre brudebil hele dagen. Så jeg hadde såvidt besøk av pingo. Han rakk bare å spise litt pizzabakeren pizza før han stakk igjen. Så jeg var litt rastløs... Hadde egentlig lyst å se film, men klarte jo ikke å bestemme meg (noe som er svært vanlig når jeg skal se film aleine:p) Men så dukket plutselig min aller kjæreste <3 JOSH GROBAN <3 opp i tankene mine så da fant jeg frem konsert-dvd´en fra hans Awake tour i 2007.. Satte meg godt tilrette under pledd, og med masse godis og bare nøyt sangene og mimret tilbake på en minnerik kveld 18. mai 2007 i Oslo spektrum... Åh, bare smiiiiler med tanken:D :D <3

Søndags morgen kom, jeg stod opp og var ganske klar for dyrskue. Mamma ringte å sa det var middag hos tante å de i lyngdal halv ett, så da var det å kjøre inn dit til en herlig middag! :D Så gikk jeg, Odd Erik, Arnt Willy og Siv Elin på dyrskue etterpå. Var der vel nesten 4 timer. Jeg fikk kjøpt meg 2 dvder og ei sinnsykt god angoralue. Gleder meg virkelig til å ta den ibruk når det blir kaldere ute:) Så jeg var godt fornøyd med årets dyrsku selv om det kom noen regnbøyer innimellom..

Da jeg satt her igår kveld så tenkte jeg at jeg kanskje kunne få Fredrik på besøk her idag siden Sandra skulle i barnehagen aleine. Så jeg ringte å avtalte at han skulle komme her noen timer. Og kl. 0930 idag så var han på plass og virkelig klar for å tilbringe litt tid med tante:D Vi pussla, så litt barnetv. Så laget vi lunsj som vi pakket med oss før vi kjørte til Odd Erik, Nils og Arnt Willy som var å jobbet. De skulle ha lunsj i elleve tiden så vi holdt de med selskap:) Fredrik storkoste seg da han etter lunsjen fikk være med Onkel Odd Erik å kjøre gravemaskin:) Så tiden gikk når vi var der, så plutselig var det på tide å kjøre han hjem.

Så min dag har vært toppers den. Fått vært masse ute så jeg kjenner jeg er ganske trøtt nå, så det blir ikke lenge til senga.. Når jeg kom hjem her tidligere i kveld så lukta det skikkelig høst ute. Heeeerlig!!

I kveld har jeg også bestillt litt forskjellig Josh Groban effekter, og gleder meg virkelig til det kommer i posten! :D


T-shorte som viser hva som er viktig for enn i livet;) Hehe..


Klistermerke til bilvinduet:)


Støtfanger klistermerke som er bare verdens kuleste! :D Hadde ett før, men det gikk jo i stykker etter ei stund så måtte ha ett nytt når jeg først handlet herfra igjen:)


Kuuuuuleste ever! Istede for å ha den velkjente "N"en bak på bilen så skal jeg ha "JG" :D


Søt liten pin med smileyen som Josh alltid skriver på autografen sin:)


Kjøpte meg også nytt bånd til å ha fjernkontrollen til bilen på. :D

Såååe jeg er gooooodt fornøyd, og gleder meg til pakke i posten!! :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails