onsdag 30. desember 2009

Det nye året....

...kommer snikende og er veldig nærme nå syns jeg! Uka som nå er lagt bak oss har gått ekstremt fort, og det har bare vært superkoselig alt som har skjedd! :) Fikk masse fint til jul og jeg må bare si TUSEN TAKK til alle!!

Begynte å tenke gjennom året 2009 og hva som egentlig har skjedd og hva jeg har bedrevet året med.. Har sikkert glemt en heil hau, men noe av det jeg kom på var:

* Tur til Kristine i Tromsø i Februar/Mars :D :D
* Fikk vond tå
* Hyttekos i påska
* Besøk av Trine (i Vennesla) i Mai og vi tok TATTOO!! :D <3
* Var på besøk hos Lilla :D
* Telttur med Trine på Rosfjord
* Knall langhelg på Birkeland i sommer
* Tur til Dyreparken med Arnt Willy, Siv Elin og Odd Erik
* Masse kos med mine herlige nevøer og niese
* Grilling utenfor
* Fisketur med Pingo
* Stevne i Lyngdal
* Fikk innelåst bilen i parkeringshuset i Lyngdal
* Osloturer
* Så Egil Svartdahl på Gardermoen samt en døøøøøøødsdigg pilot!!
* Glemte igjen posen med handla varer på Toys R´Us i Kr.sand
* Kost meg masse på jobb i Mandal sammen med UNNI!!
* Fikk Parkeringsbot
* Sykehus/Handletur med Monni
* Koselig date med solnedgang, kvikklunsj og godt selskap på Lomsen
* Handla masse klær
* Operasjon på Riksen
* Hadde verdens søteste og klumsete tysker til å passe på meg på nettene på Riksen.. Aawww
* Har i likhet med så mange andre, blitt forelska i Edward <3
* Fin helg på Birkeland første helga i desember:)
* Gikk med bakhodet først i flisene = færre hjerneceller og hjernerystelse :s
* KOSELIGSTE venninnehelg med golle mitt, Ragnhild
* Julekonsert med Brassen og superkoselig gjensyn med Trine&Terje <3
* Julekonsert med Hanne Krogh og tre tenorer
* Bodd hos mamma å de i 2 mnd
* Feira jul og bare kost meg


Så litt har skjedd som dere ser og enda mer enn det også.. Bare ikke lett å komme på det i farten..
Blir spennende å se på oppsummeringen til neste år hva som da 2010 har bringt med seg.. Håper det bare blir gode ting! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails