tirsdag 15. desember 2009

Tiden går så foooort!!!

Idag er det 9 dager igjen til julaften.... 9 dager!!! :D :o :o Tiden bare renner ut i ingenting nesten føler jeg.. Prøver å nyte hvert et øyeblikk om dagene men det hele går for fort.. Men sånn syns jeg det er hver desember. Vi venter så veldig på den store dagen og har så mye forskjellig å ordne i førjulstiden at alt bare går unna i en fei..

Akkurat som forrige helg da vi var på birkeland. Hadde gleda meg leeenge til det (helt siden i fjor jul ca.. Hehe).. Og plutselig var den helga over. Helga som nettopp var hadde jeg også gleda meg lenge til. Da fikk jeg besøk av Ragnhild, og vi hadde ei kjempefin helg sammen. Bare kosa oss så tiden gikk atter ei gang fort, og det var atter ei gang ei ny uke.. Men men.. Er da godt vi er heldige som får lov å kose oss.. Er jo ikke sånn for alle, så får bare sette pris på det, selv om vi av og til ønsker oss mer tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails