torsdag 4. februar 2010

I´m a shopaholic!!

Jeg har etter mye om og men funnet ut at jeg lider av et syndrom jeg bare tidligere har hatt små symptomer av.. Dette syndromet har slått ut for fullt nå, og heter "Må ha det, bare ha det!!" Jeg lider av bådet det og det som heter " ha mer, bare må ha mer!!

Dette syndromet har påvirket meg i forhold til ting og tang man kan kjøpe til kort og scrapping.. Jeg har blitt angrepet så hardt at jeg idag handlet enda mer nytt til min lille hobby :o 
Mi søster og hennes svigerinne driver nettbutikken kort og scrap, og de skal nå legge denne nettbutikken på hylla og har derfor masse prosenter på alt.. Det gjør at fristelsen blir desto større etter å handle!
Jeg har fått handlet masse jeg har hatt lyst på ei stund, så det er jo bare kjempegøy! Litt nye ark, ensfargede og mønsterark.. Og masse, masse pynt!! :D Jeg er strålende fornøyd og venter fremdeles spent på ett par pakker i posten med ting og tang... Det er farlig!!
Så imorra lurer jeg på om jeg må mekke litt kort igjen.. Alltid gøy å lage når man har nye ting å bruke, selv om haugen av pynt å sånn stadig vokser seg større og større.. Men du vet.. Ikke alltid like lett å kjempe imot disse syndromene som rammer så altfor kraftig! ;)

Ellers vil jeg bare anbefale dere å sjekke ut nettbutikken kort&scrap som du finner her, og handl som du er gal!! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails