søndag 14. februar 2010

Tre i en

Det er det det er idag.. Tenk at både fastelaven, morsdag og valentine skulle komme på samme dagen i år.. Greit å ta feiringa av morsdagen med litt ekstra kjærlighet i lufta og boller med krem.. Hehe..
For ikke å glemme nydelige fastelavensris som mamma å de fikk på døra her fra istad. Det hører med! Vi har alltid pleid å feire både morsdag og fastelaven.. Syns det er koselige markeringer:) 

Når det gjelder Valentines day så har det blitt mindre feiring av det.. Husker det var mer stas da jeg gikk på barne og ungdomskolen.. Og jeg venta alltid like spent på om jeg var heldig å få rose fra Mr. Right.. Det skjedde aldri, var alltid jeg som gav rosene:p Hehe.. Så det der gav jeg opp med årene:p 
Neida, valentine er sikkert en koselig dag for de som gjør noe ut av det og har noen spesielle å "feire" dagen med.. Men er da heller viktig å fortelle folk til daglig at du er glad i de, og finne på noe koselig.. Ikke vent til Valentine kommer! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails