mandag 1. februar 2010

Hotellweekend

Vel, som dere ser så har jeg ikke fått blogget i helga. Grunnen til det er at jeg plutselig havna i Stavanger på hotell for helga. Helt på impuls, bokstavelig talt:) Men jeg må si det var godt! Er jo ikke noe som er bedre enn å kose seg på hotell, sikkert fordi det er så skjeldent man gjør det. Jeg koste meg iallefall! 
Rakk ikke tenke på å ta med meg noe kamera siden det hele skjedde i sånnen fart, at jeg var bare glad jeg rakk og husket på å få med meg det viktigste.. Men jeg fikk tatt noen få bilder på turen da, men iphonen.. Viktig å dokumentere litt;)


 Jeg og Odd Erik lå i 18. etasje og dermed var jo utsikten deretter:) Odd Erik og Geir tok første kvelden trappene de 18 etasjene.. Det ble første og siste gang;) 

Hotellet hadde noen fancye stoler nede i lobbyen som jeg la min elsk på.. Syns de var kule jeg, men ingen andre enn meg syntes de var gode å sitte i. Men nå liker jo jeg når stoler er rette i ryggen, noe disse var:) 
På lørdag var vi en tur på kvadrat. Guttene gikk på en eller anna mannfolksbutikk og da så jeg mitt snitt til å stikke innom på kremmerhuset. Der er det jo bare så altfor mye fint, og resultatet fra mitt lille besøk ble dette:
Kjempefin lykt til å ha t-lys i, og en blikkboks som jeg kan ha pynt og diverse i til scrappinga mi. Alltid greit med noe nytt til å oppbevare ting og tang i! :) Angrer bare litt på at jeg ikke kjøpte ei lykt og en boks til men men.. Det har uansett vært ei fin helg, og akkurat passe lang. Kjente det var godt å komme hjem igjen også:) Er jo sånn det skal være, eller hva? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails