onsdag 17. februar 2010

"Sött til deg"

Det har vært skikkelig inne-vær idag.. Og jeg tenkte jeg skulle være effektiv å lage masse kort idag.. Men det var ikke helt dagen for det idag, merka jeg fort.. Så jeg fikk ikke laga noe kort idag, kun gjort ferdig de to jeg begynte på igår.. 
Det var jo noe som måtte gjøres det også så det var jo greit å få gjort de ferdige:) Nå i kveld så fikk jeg lyst å prøve å pynte en melkesjokolade.. Det kan jo være en koselig liten gave å gi til noen.. Så da ble resultatet slik:
Så da fikk jeg jo gjort litt idag likevel:) Føles alltid like godt.. Ellers idag så har snøen lavet ned, og man kan jo begynne å lure på når det skal bli tomt oppi der.. Jammen ikke godt å si. Jeg skal iallefall slenge meg forran tv´n om ikke lenge, og der blir jeg nok resten av kvelden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails