fredag 10. juni 2011

Hva trekkes jeg mest mot?

Snart står IKEA for tur og da skal det handles litt.. Er enkelte ting jeg MÅ ha med det første, andre ting får jeg ta litt på sikt.. Noe av det som kan være en fordel å få i hus når jeg flytter er salongbord. Siden jeg har kjøpt ny sofa må jeg bytte ut bordet jeg har nå med et en del mindre ett.. Og på IKEA har de jo litt å velge melom.. 
Dette bordet har jeg vel egentlig falt mest for.. Syns det er enkelt men likevel litt stilfullt. 
Dette bordet tenkte jeg først ville passe godt til sofan siden sofan også har bein som går i sølv.. Men nå syns jeg det er litt simpelt så jeg vet ikke helt..

Jeg har dette bordet bare i stor størrelse og i svart nå, så jeg vet jo det er et greit bord til en veldig grei penge.. Men jeg har litt lyst å ha et annet bord nå og et det IKKE er hylle under! Der legger både støv og maaaasse annet seg som så absolutt ikke hører til under der!
Her er et bord som er ganske likt det over her bare litt mer detaljer og finere egentlig. Ser ikke så "simpelt" ut.. 
Hmm, hmm.. Nei det er ikke så lett å vite hva man bør gå for.. 

4 kommentarer:

  1. Det er godt å se at ikke det er bare meg som syns det er vanskelig å velge! :P Er så utrolig mye fint rundt forbi! -Skulle nesten ønske at det ikke var så mye å velge i av og til, hehe...
    Men når det gjelder bordet, så stemmer jeg på det øverste- dritkult! Kunne hatt det selv!! ;)
    Moro med aktivitet på bloggen, sniker innom her titt og stadig! -Særlig moro med denne nye sjangeren "interiør" syns jeg! :)

    SvarSlett
  2. SV: Det er veeeldig mye fint rundt om så valgene er ikke akkurat lette alltid.. Ja, jeg skal virkelig se på det øverste bordet på IKEA til uka.. Så spørs det om det blir det eller om det er noe annet som frister..

    Gøy å høre du stikker innom for en titt her! :) Og det å legge ut innlegg innen interiør er jo helt nytt for meg men det er veldig gøy nå som man er litt midt oppi det!:) Du holder vel også på for harde livet å tenke interiør, eller hvor langt er dere kommet..? Spennende tider!

    SvarSlett
  3. Ja, er mye fint! Moro å kikke, men kjipt å måtte velge, hehe, skulle jo helst hatt alt sammen! ;)
    Joda, vi er ganske godt i gang forsåvidt, men må nok enda kikke på interiør en stund til, hehe, er ikke helt der enda. Har fått det tett, med vinduene på plass nå. Men har ikke kledning og takstein liksom, og inne er det ingenting, bare masse planker ;) Du må stikke oppom en gang du er rundt, for omvisning;)
    Er moro å se at ting skjer. Blir bare gøyere og gøyere syns jeg. Og litt mer spennende nå når jeg også kan være med å gjøre noen småting- litt mer enn å fyre grillen liksom!

    SvarSlett
  4. Hehe, der sa du det.. Moro å kikke, kjipt å velge :p
    Da har du enda godt tid til å drømme og tenke ut hvordan dere vil ha det i deres nye hjem. Spennende!! :D Da har dere kommet et stykkepå vei skjønner jeg.. Er jo en fordel å ha det tett ;)
    Ja, jeg skal virkelig ta turen en gang altså! Må nesten se når det står på som værst og når dere er helt ferdige så jeg kan få sett endelig resultat og din møblerering ;)
    Hehe, kan tenke meg du er blitt den grillmesteren frem til nå under denne byggeperioden.. Mat må man ha ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails