lørdag 18. juni 2011

Utrolig hva man finner....

....når man pakker! 

Idag har jeg pakket ei eske fra kjøpmannsdisken i stua og fått rydda ut av skap og nattbord på soverommet. Nå har jeg bare 1 flytte eske igjen så må jeg få fatt i flere. 

Idag når jeg begynte å pakke så kom jeg over diverse ting som gav meg følelser som "Å, har jeg sånn..?" "Hæ, er det der det lå.." eller "oj, det der hadde jeg heeelt glemt bort!"

I skapet på rommet lå det fult av bilderammer, og noen av de var ganske fine også. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke har hatt de oppe! :p 

Andre ting jeg fant var bortglemte autografer og bilder, og noen av de fikk meg til å smile litt ekstra! 

Og dette bildet som jeg faktisk har liggende i glass og ramme hadde jeg helt glemt bort, men det hang i mange år på jenterommet hjemme hos mamma å de da jeg bodde der.. 
 Bilde av håndball landslaget i 2002/03. Det er jo helt merkelig å tenke på at det nærmer seg 10 år siden jeg fikk det.. Og jeg husker det nesten som om det var igår.. Skikkelig stolt!
Bakpå hadde mange av spillerne skrevet sitt navn med dyrbart blekk til meg! Hehe, jeg fikk faren til ei venninne av meg å lage en tosidig ramme med glass for at jeg skulle bevare det og kunne snu det som jeg ville når det hang på veggen.. For noen påfunn :p Men det hadde nok ikke vært like heilt idag om jeg ikke hadde hatt det i glass og ramme.. 

Så det er ganske spennende å pakke egentlig.. Lurer jo nesten konstant på "hva dukker opp under dette her tro..?"

2 kommentarer:

  1. Hehe,artig! Det der husker jeg du fortalte om!! :D

    SvarSlett
  2. SV: Ja, jeg var ganske så stolt av den der, så det fortalte jeg nok om :p Hehehe..

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails