søndag 21. mars 2010

Blogge-gnizt...?

Blææææh.. Tror jeg har gått litt lei av blogginga..?! Har ikke vært så gira på det i det siste, og har mista litt av gnisten.. Vet ikke helt hvorfor, men. Kanskje for at det har skjedd veldig lite nytt i det siste. Er så kjedelig å alltid skrive om det hverdagslige pjattet som ikke er spesiellt spennende!
I helga har det vært ganske greit. Hjemme aleine fra Fredag til Lørdag.. Da var det tv-titting og wii som gjaldt. Nintendoen kom på Fredag så det var stor stas! Skulle bare ønske det var fler i familien som hadde lyst å konkurere med meg! Fra igår til idag har de søte små vært på overnatting. Så da har det vært full fres! :) Det blir det forsåvidt imorra også når de to eldste kommer å skal være litt utover dagen

Planen er da å gå ned til meg i leiligheten å ordne til litt.. Ikke lenge til jeg flytter til meg selv igjen nå! Blir litt rart men godt også selvfølgelig! :) Nesten som å flytte ut for 2. gang;)

Ellers vet jeg ikke hva som skjer i uka som kommer.. Er vel bare å begynne å se frem til helg igjen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails