lørdag 6. mars 2010

Papirposer og sjokolade egg

Nye utfordringer ventet på meg idag.. Tenkte jeg skulle prøve å pynte noen papirposer som jeg kan prøve å få solgt på messa neste helg. Dette var helt nytt for meg men har jo henta masse inspirasjon fra nettet, så det var kjempegøy å prøve seg på dette!
Ble mest fornøyd med den rosa egentlig. Merker jeg heller vil lage ting med rosa istede for blått.. Selv om jeg ikke er ei typisk "rosa-jente" så føler jeg mer for den fargen i kortlaging og diverse!

Siden påska nærmer seg ganse raskt og påskegodteret har vært i butikkhyllene ei god stund så prøvde jeg meg på en ny variant av de populære sjokolade påske-eggene. Syns det var litt koselig med noe pynt på kartongen med disse godisene i, så da ble det sånn. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails