mandag 15. mars 2010

Det er over..

Da hadde vi begynt på ei ny uke.. Damenes Weekend er over og den Kreative messa på Husan igår gikk jo kjempefint. Var toppers, masse folk:) Fikk solgt en god del av kort og scrap tingene mine så jeg er godt fornøyd med det hele! Litt rart at det er ferdig, det jeg har jobba for ei stund nå.. Men skal se det kommer en ny anledning til slikt ei ann gang:) 

Så idag har jeg ikke laga kort eller noe:p Tok meg en kjøretur med gomusikken på full gass.. Herlig!! Nå når det er ny uke så er det igjen å benke seg forran tven om kveldene. Altfor mye å se for tia! Skulle heller vært sånn om høsten.. Idag blir det å se Farmen, litt 71´nord og ikke minst Paradise Hotel! 
Det er et must!!
Meg og Josh etter en konsert i fjor sommer.. Haha, I Wish!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails