fredag 26. mars 2010

Helgebesøk

Helga er her og jeg er rimelig klar for det! Idag har jeg fått gjort veldig lite egentlig.. Var å henta Mathias i barnehagen, og det er vel det eneste fornuftige jeg har gjort. Blir fort sånn når man venter på at klokka skal tikke mot kveld. 

I helga er jeg så heldig å få besøk av Trine, ei skjønn lita snuppe fra Vennesla, med en søt bul på magen <3 (Her kan du lese hvordan jeg møtte og fikk kontakt med Trine) Gleder meg masse, og tror vi kommer til å få en koselig helg sammen! Skal til Mandal å plukke henne opp i 19 tiden tror jeg, så jeg venter bare på å komme meg avsted, selv om det er ei lita stund til;) 

Håper alle andre også får ei toppers helg.. Nyt den fullt ut!!
(Bildet er hentet fra google)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails