fredag 19. oktober 2012

Hælj!

Fredagen er her nok en gang. Skulle ønske jeg kunne spole tiden tilbake ei uke. Da hadde jeg sittet i godsofan med herlig selskap, i Vennesla!! Men er bare å gleder seg til neste gang :) 

Istede sitter jeg for meg selv i mitt eget sofahjørne. Våkna tidlig i dag og sovnet igjen.. Drømte som ei gal ei den lille tiden jeg sov etter jeg våkna første gang.. Og når jeg da våkna i halv ti tiden hadde jeg den hodepinen! Den har sittet i bakhodet i hele dag.. Ble ikke akkurat bedre av en viss tlf jeg fikk tidligere idag heller men sånn er nå det. 
Har fått frisket opp litt i hus idag, ikke så mye som skal til alltid! Litt friske blomster og det blir så mye koseligere:) 

Lå på sofan å så home and away i ettermiddag.. Vips så hadde Hege hatt seg en times blund på øyet.. Merker ikke så mye til det nå da det egentlig føles som om jeg kunne lagt meg igjen. Men blir nok litt sofasliting til før jeg tar kvelden.
 Digg å slække helt for seg selv i nye pysjbukser og med teppet godt over seg mens det er skikkelig høstvær ute. 
Herlig! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails