mandag 15. oktober 2012

Qualitytime with.....

...... some of the sweetest people on earth! 
 Fredag satte jeg kursen mot Vennesla for å tilbringe dagen med Trine og co! Det var en dag som gikk fort, men som jeg likevel lever lenge på. Er alltid så godt når vi er sammen. Rett og slett en herlig plass å være! :)
 Vi hadde litt tid bare meg og Trine først på dagen. Da ble det skravling, hygge og ikke minst mimring tilbake til den store dagen deres som var for noen uker tilbake. Så gøy å sitte sammen å se gjennom bilder og mimre på høyt nivå :) 
 Fikk oss en liten luftetur i høstværet også. En liten runde for å plukke opp verdens fineste Tomine hos sine besteforeldre, før vi spaserte tilbake for litt innekos før kvelden virkelig satte inn. 
Tomine dro frem bøker som skulle leses i og duplo som skulle bygges med. Skikkelig kos:) Man kan jo ikke annet enn å kose seg med sånne herlige mennesker! Til tross for at det ikke er så ofte vi treffes så tar vi opp tråden der vi slapp den, både store som små. 
Satt i sofan utover kvelden og drøyde og drøyde med å ta steget ut mot bilen for å sette kursen hjemover igjen.. Men det måtte jo gjøres det også! Gleeeder meg til dere kommer i orden i nytt hjem og jeg kan innta stua for ett par dager! 
Frem til vi treffes igjen; jeg savner dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails