søndag 21. oktober 2012

Stakkars fine pysen min...

...Så skjedde det nok en gang! Enda en katt av meg ble plutselig borte for alltid, i natt.. Stakkaren ble funnet påkjørt:( Det var virkelig ingen god telefon å få akkurat når man skal legge seg! Holdt fattningen ei god stund, men så kom tåran!
Man blir jo så glad i de søte pelsdottan.. Jeg rakk aldri å få han ned til Biland etter jeg flytta hertil igjen.. Så den levde sine glansdager hos mamma å de! 
Idag har jeg kost meg med søte små og Birk. Kjenner det gjorde godt for kropp og sjel å få tankan over på noe annet så man ikke konstant skulle gå våt i øyekroken. 
Finefine pys! Som min minste nevø sa idag "Nå e an sikkårt i kattehimmelen"! Og det håper jeg.. Lekende rundt med alle de andre kattene mine :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails