torsdag 4. oktober 2012

Svipptur, roadtrip, whatever!

Vi har iallefall vært mye i bil idag for å si det sånn.. Ble henta litt over halv ti av søs og Berit. Vi satte kursen mot Arendal der Barbro skulle ha nok en...to vaksiner!

Jeg og Berit fant igår ut at vi ville slenge oss med bare for turen. Ikke noe er gøyere enn slike spontane turer. Turen innover gikk fort der det ble jabbing på høyt plan, om alt og ingenting. Da vi kom til arendal og Barbro skulle ha disse sprøytene satt jeg å Berit å slækka i bilen med musikk og diverse tidsfordriv..
Ja, det ble litt tull å fjas, sånn som det alltid blir med oss! Sånn liker vi det! ;)

Etter en god times venting satte vi kursen mot café for litt påfyll for å klare resten av dagen på farten! Der kom Berit med en av dagens gullkorn, sånn som bare ho kan;)

Da vi kom til lillesand travet vi rundt oss selv for å finne en brudebutikk som var rett forran nesa på oss.. Etter å ha spurt noen om hvor den var, fant vi den utrolig nok! Der prøvde Berit diverse sko, studerte litt, gikk litt, prøvde nye sko, gikk litt, studerte litt...........osv osv osv! ;) 

En liten stopp på plantasjen i mandal måtte også til, og utrolig nok kom jeg idag hjem heeelt tomhendt! Slå den du.. Hadde kanskje en sammenheng i at pengeboka sa fy så fort jeg tenkte tanken på å kjøpe noe.. Bedre lykke neste gang! 

Har vært en herlig dag jeg som jeg tror jeg trengte, akkurat idag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails