fredag 5. mars 2010

Mer pynting av lys

Jeg har vært ganske flink idag å pynta noen pakker med lys.. Så nå har jeg de ferdige og det føles godt.. Gikk jammen fort, for jeg fant ut igår at jeg ville lage slike og så er jeg ferdig idag. Føles veldig bra:) 
Fikk også litt blonde av Barbro som hadde funnet billig blonde på Europris. Var jo sinnsykt billig og så var de jo fine også!! Har brukt den på bildet over her. Jeg har også gjort ferdig pynt til påske egg, må bare få kjøpt inn ett par pakker med slike sjokolade egg og montere det. 

Så nå har jeg fått rydda bort alle tingene og tar velfortjent helg;) I kveld skal jeg bare kose meg forran tvn med den nye runden av Norske talenter! 
Ønsker alle en GOD HELG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails