tirsdag 23. mars 2010

Savn, med stor S!

Det er nå sånn av og til.. At man savner noen man ikke har sett på lenge.. Det trenger ikke å ha gått lang tid siden man så vedkommende sist heller, før savnet innhenter enn.. Jeg fikk igår over meg et stort savn til en del som betyr masse for meg! Dette savnet har jeg følt på idag også, og jeg blir egentlig litt trøtt av å savne noen så mye!

Har en del venner som ikke bor her, og som jeg da heller ikke ser så veldig ofte.. Noen er det veeeldig lenge siden jeg så sist, andre ikke.. Men jeg savner de! Har blant annet ei herlig snuppe som bor helt i Tromsø(!), som jeg blant annet savner.. Ho er jo den som er desidert lengst borte.. Men har også ei som ofte er savna som ikke er lengre unna enn Vennesla.. Men det er langt nok! Det skulle bare vært sånn at de bodde så jeg kunne stikke i døra 5 minutter å si hei! Det er slikt jeg savner!! Ha de i nærheten, det hadde virkelig vært noe!! Ellers er det folk spredt fra øst til vest, nord til sør.. Og det syns jeg er noe dritt akkurat nå! 
(Bildene er hentet fra Google)

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails