lørdag 6. mars 2010

Mimring


Jeg har sittet å sett igjennom litt gamle bilder og stoppet opp med mappa fra jeg og Trine var på telttur i sommer.. Tenkte det var tid til litt mimring nå når enn lengter litt ekstra etter våren! :)
Trygt plassert i teltet prøver Trine å ta livet av alle knottene som kom inn gjennom nettingen i taket.. Var rart vi ikke fikk et eneste stikk etter den natta der..
Kamera og bilder hører med på slike turer, og denne var ingen unntak! Jeg og Trine er noen kløppere i å knipse masse tull.. Har årevis av erfaringer med det.. Hehe..
Pga all knotten så kjøpte jeg min første røykpakke til meg selv.. Jeg var nødt å gå drastisk til verks for å bli kvitt de flyverne der, og jeg fikk ikke fatt i myggspiral.. Så da var det å kjøpe en røykpakke å sitte å vifte med det rundt seg.. Så var mamma fornøyd når jeg kom hjem med en ganske full røykpakke til henne;)
Grillings er jo bare digg selv om de godt kunne rustet opp de plassene til å ha engangsgrillene.. Ser jo ikke helt bra ut.. Men vi hadde en spontan og koselig liten telttur.. Og i disse dager kribbler det for å komme seg på en ny telttur, så det er bare å vente på våren og litt varmere tider!! 
Can´t Wait

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails