fredag 19. juni 2009

"Ferie"

Så var det atter ei gang fredag og klart for helg. Det er jo alltid like digg med helg;D
Jeg hadde egentlig siste uke på jobb før ferie også denne uka, men skal på jobb en dag i neste uke også. Koselig det da:)

Nå sitter jeg hos mamma å de å er rimelig klar for hyttetur! Skal dra når pappa kommer fra jobb. Vi skal også ha med oss twinsan på tur så det blir koselig! De skal sove til imorra da kommer resten av gjengen bort og skal være til søndag hvis jeg har forstått det riktig..
Ser iallefall frem til solfyllte dager med grilling å kos! Digg å føle litt på sommer og ferielivet:)

Og ENDELIG blir det litt campingliv også! Drar rett fra hytta på Søndag og skal på telttur:D:D Gleder meg som en unge vettu! Ble en sånn på sparket tur fant vi ut av, men det er jo ikke noe som er gøyere! Blir bare ei natt da siden jeg jo må på jobb på Tirsdag, men det blir iallefall en forandring i hverdagen og en finfin start på sommeren:) Og da blir det promenadetur også:D Finally;) Can´t wait!

Til uka skal jeg muligens kjøre pappa til kjevik da han skal til Sogn for å hente bilen til han/Odd Erik.. Hadde det ikke vært for at det er Listafestivalen og diverse den helga så hadde jeg også gått med! SÅÅÅ misunnelig!!
Slenger derfor inn et bilde fra ferieturen vår til Sogndal i fjord sommer:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails