mandag 22. juni 2009

Helg, hytte-og telttur:)

Idag er det mandag og jeg har egentlig følt i hele dag at det er søndag. grunnen til det er vel for at jeg startet helgen med å dra på hytta på Fredag. Vi hadde jo med oss Sandra og Fredrik også, og så kom jo resten av gjengen på Lørdag og var til søndag. Kjempekoselig! :)





Fredrik som skaper seg forran kameraet.. Hehe



Lek og morro i senga til Mor&Far

Vi hadde alle noen fine dager på hytta, og jeg bare gledet meg til Søndagen skulle komme så jeg kunne komme meg på telttur:D Jeg og Trine fant oss en perfekt plass på Rosfjord, helt i enden så det var stille og rolig der. Digg:D



Trine satte opp teltet helt på egenhånd, og jeg syns ho var ganske så flink også egentlig:p

Vi fikk kommet oss til rette i teltet, slappet av bittelitt mens det begynte å regne så smått. Var ikke lange byga før sola var fremme igjen. Vi tok oss en promenadetur, og det var jo kjempekoselig. Fin liten tur det, men syns godt den promenaden kunne vært litt lengre jeg! Da vi kom tilbake til teltet tente vi opp grillen så da ble det pølser til kvelds:)



Etter mat og sånn så satte vi oss i promenade-kanten med øl, Cider og godis mens vi bare nøyt campinglivet. Det var alle tiders å stresse ned sånn! Kjempelenge siden sist!

Trine satt rett ved siden av et tre og plutselig oppdaget hun en svær møll eller hva det var forno.. Syns den var litt ekkel jeg, men bilde måtte vi jo ta;)



Det var så mye knott å dritt ute så vi trakk oss inn i teltet litt etter at sola gikk. Bare slappa av med alt og ingenting.
Bare Trine som prøvde å gnure litt knot, men måtte gi opp tilslutt. Var jo tusenvis av de!





Vi hadde ei natt med ganske så greit med søvn til å sove i telt syns jeg. Kom oss ikke opp før halv ti-ti.. Da var det igjen til med mat, og på menyen stod igjen Pølser. Enkelt og greit:) Så da satte vi oss med promenaden og strandkanten å grillet, nøyt været og så på folk:) Knall:D



Føltes nesten som å være i syden der vi satt egentlig.



Etter mat og litt avslapping så var det på tide å pakke sammen å komme seg hjem igjen.. Syns vi hadde det så greit der for oss selv i enden av heile plassen:)



Tiden gikk så altfor fort syns jeg. Men håper på flere slike turer i sommer. Bare været er der så er det jo deilig å komme seg ut sånn:D
Imorra er det en tur på jobb, og etter det er det egentlig ferie:D Er jo St.Hans også imorra. Glemmer det litt bort men. Gleder meg til feiringa. Er sånnen koselig kveld det syns jeg:D :D Håper dere alle får en toppers feiring med god mat, godt selskap og et himlane bål;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails