mandag 29. juni 2009

Fortsettelsen

.. Da var helga over og den har som jeg skreiv i forrige innlegg, vært helt knall! :)
Fortalte jo om Torsdagen under her, og tenkte jeg kunne fortsette med resten av helga nå. Har kommet meg hjem til Vatne nettopp også så da blir det lettere å laste inn bilder. Går ikke så tregt da:)

På Fredag var jeg ett par ganger nede i vanse å så om det var noe folk rundt. og det var det jo:) Var en liten runde på tivoliet på kvelden men ikke noe mer enn det..


Brodern å de koste seg i med litt luft og killing i magen

På Lørdag, igår altså, passet jeg Mathias frem til Mamma var ferdig på jobb, da skulle ho overta å ha han til idag.. Det var jo så fint vær så vi tok ut på trilletur i vogna ned til vanse for å få med oss paraden. Mathias storkoste seg med å se og ikke minst høre brassen som spillte og de forskjellige bandene som spillte i paraden. Han danset så godt han kunne i vogna.. Men det tok på så han sovnet etter en liten stund.
Mens han sov var jeg litt rundt før det var klart for konsert med Vanse Brass. Og jeg var jo bare tilskuer denne ganga siden jeg jo var barnevakt. Men er jo gøy å bare høre på de også av og til:)





Mathias syntes det var stor stas når Onkel også plutselig dukket opp



Så vi koste oss som bare det. Jeg sov hos mamma å de fra igår til idag så jeg ble vekket av Mathias som kom tusslende inn til meg på rommet idag tidlig. Koselig måte å bli vekket på! :)
Gikk til Heskestad i formiddag og tilbringte stort sett hele dagen der. Var nedom hos meg en liten tur før jeg gikk til mamma å de igjen. Fikk laget to kort mens jeg var der så det var jo ikke værst. Her ser du ett av de:


(Dårlig mobilbilde men)

Så jeg er godt fornøyd med helga og starten på ferien:) Kan ikke bli bedre.. Spent på hva denne uka vil bringe. Har absolutt NULLplaner. Men NU er det NATTA :D :D

1 kommentar:

  1. Så flotte bilder og nydelig kort! :)

    Ta gjerne turen innom
    www.fotoverden.blogspot.com

    Mvh Nina

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails