mandag 15. juni 2009

Full rulle

... Ja, det har virkelig vært full rulle i hele helga! Men jeg har kost meg! :)
Lørdagen var jo helt knall da det var klart for stevne i Lyngdal. Fantastisk vær og masse folk:D
Det var jo også "Barnas Dag" der inne så det manglet ikke på folk. Vi møtte opp på Berge ungdomskole klare for opptog. Der var det også avduking av fana vi endelig har fått, og som Marit har sydd. Den var jo bare helt sinnsyk! Knallfin var den!! Og ikke minst stativet som Henning har sveiset til. De har gjort en fantastisk jobb!



Vi marsjerte en runde i Lyngdal, og det var jo gøy å gå rundt sånn en annen plass en vanse. Og når det var 4 korps også så ble det jo litt liv og lyd:)





Vi gikk ut som korps nr 2, og ble stående en liten stund å vente, men til slutt kom jubilanten selv, Lyngdal Brass:)



Etter marsjeringen hadde hvert korps ett nummer hver, før vi var klare for fellesnummer. Og det er jo ALLTID like gøy! Kjempegøy å spille sammen som et stort korps, og da blir lyden desto høyere også:D
Vi avsluttet det hele uti gatene med å spille nasjonalsangen.



Så var det bare å vente på at klokka skulle bli 1700, for da var det klart for konsert i Kulturhuset.. Ventetiden frem mot det ble litt i lengste laget. Jeg kan vel si at jeg aldri før har sittet SÅ lenge på Jonas B. før :p Men var digg å sitte ute der i sola så det gikk greit.
Konserten i kulturhuset var fin, men dro litt ut syns jeg. Men sånn er det jo når 6 korps har masse å vise frem. Klokka ble vel nesten 2000 før vi kom oss ned på Rosfjord for å spise middag, men det var jo mange som måtte skifte klær og gå på do å heile pakka, så middagen ble litt forsinket.
Det var en fin kveld på hotellet, og jeg kom meg vel hjem i 0030 tiden. Så alt i alt var lørdagen knall:)

Igår, Søndag altså, sov jeg leeeenge:D Når jeg kom meg opp var det bare å forte seg ferdig så opp til mamma å de for å hente permoen, for da var det opp til Hægebostad og TINGET! Jeg var innom i Lyngdal å hentet Siv Elin og Arnt Willy som også ble med. Så vi hadde en koselig dag der oppe. Barbro å de var også der, for Martin var der med Campingvognene. Så det ble å kose seg rundt med ungene der:) Fikk kjøpt meg en dvd også så da var jeg fornøyd;)

Så hele helga har gått i ett, noe jeg merket da jeg kom hjem igår å deiset ned i sofaen. Skikkelig gåen.. Så det er deilig med en rolig dag idag:)

Ble visst litt langt innlegg idag, men sånn blir det når jeg måtte skrive om to dager i ett innlegg:p Nå er det forrsten heller ikke lenge til ferie. GLEDER MEG:D:D Happy Happy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails