torsdag 11. juni 2009

Nok ei helg

Det er Torsdag kveld og jeg har helg.. Langhelg, som alltid:D
Nå er det også bare ei uke igjen til ferie, og det skal jammen meg bli herlig!

Idag har det vært nok å gjøre på jobb sånn som det pleier, særlig på torsdager.. Men klarte å bli ferdig med takkekortene jeg hadde laget for Kai Steffen så ble godt fornøyd med det! Har også fått printet ut ett par bilder selv som jeg også ble fornøyd med:D

Etter jobb var et avsted mot Lyngdal der jeg skulle til fysio. En rask tur innom Rimi for å få opp blodsukkeret litt siden jeg ikke rakk noe mat før timen kl. 15.. Var ferdig der 1615 ca, så gikk jeg på MIX å kjøpte meg et pizzahorn. Og det var KNALLGODT!! Var så sulten da at jeg tror jeg hadde spist det meste.. Eller..?

Jeg ble iallefall veldig mett og kunne da kjøre hjemover.. Da jeg kom hjem, kom Kai Steffen å Sissel å henta takkekortene. De ble fornøyde så det var jo bra! :D Ellers i kveld har jeg bare sløvet forran datan, kost meg med litt redigering, og sett på "Ungkaren":D



Imorra er har jeg ikke så veldig mange planer. Jeg og mamma skal en tur på Dags Marked. Jeg trenger ei svær kasse til å ha alle kort og scrap tingene mine i! Ellers tar jeg det som det kommer. Lyst å ta en fisketur snart så jeg kan få prøvd den derre fiskestanga jeg har gått til innkjøp av:p

Og ellers er det bare å glede seg til Lørdag, det er jo meldt bra vær også så det lover godt! :D :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails