onsdag 10. juni 2009

Kvællen

Nå sitter jeg hos mamma å de å blogger et lite innlegg før det er natta på meg. Kjenner det skal bli godt, da hodeverken plutselig kom snikende!

Har vært på øvelse nå i kveld. Og den øvelsen var jammen HARD!! Aldri vært så varm før tror jeg. Så var glad da vi var ferdig. Det prikket i leppene etterpå og det pleier det bare gjøre når vi har øvelsesweekend.. Så det sier jo sitt:p

Begynte å tenke på denne DDE konserten som skal være på skeime i august. Og ble veldig gira på de VIP billettene, så prøver å samle en gjeng nå for å dra der. Har fått svar at Ragnhild å de er med, men så spørs det ang noen andre. Men fest skal det bli uansett. Gleder meg jo masse allerede vettu. Selv om jeg har vært på konsert med de før så er det jammen ikke noen andre konserter det blir mer liv på enn med de. Gøy!

Men jeg tar kvelden jeg.. Ble ingen bilder i innlegget idag siden jeg ikke sitter på Mac'n.. Nattinatt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails