mandag 8. juni 2009

Mathias, fiskestang, boller m/sjokoladebiter...

...ja, det er stort sett det dagen min har inneholdt idag. Startet dagen med å kjøre Odd Erik hjem for å hente traktoren. Og når jeg først var oppi her kjørte jeg inn til de i dalen for å se til minsten som jo var hjemme alene med mammsen da de to andre var i barnehagen.



Koste meg der oppe ett par timer før det var ned på price for å se på fiskeutstyr(!) haha.. Og det var en hyggelig mann der som hjalp meg å finne riktig utstyr, og kroker som han GARANTERTE meg fisk med.. Så nå spørs det da. Han skal jammen få hørt det hvis ikke.. Han var iallefall en bra selger, for jeg beit iallefall på:p

Da jeg kom hjem så kom Anne med boller på døra, som jeg hadde bestilt fra bakeren. ELSKER de bollene!! Så det var egentlig min middag idag:p

Utover ettermiddagen og kvelden kjedet jeg meg så at jeg kjørte opp til mamma å de. Har ble så kvalm da jeg var her, så jeg sover over like godt. Alltid godt å være hjemme hos mamma når en ikke føler seg helt i form.. Og så er det jo litt sånn utrygt for torden så da er det iallefall greit å være her. Hehe:p

Ellers idag har jeg hatt en drit dag i forhold til den teite tåa mi. Verket endel i den idag. Og så har jeg jo klart å bli støl i armen etter fiskinga igår, så den ene armen er ikke god. Og det å kravle seg ut der på de steinene igår gjorde ikke ryggen min særlig god.. Men det var jo verdt det:)

Nå er det lalletid, og jeg er klar for jobb imorra. Gleder meg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails