tirsdag 16. juni 2009

Venter

Tenkte jeg kunne slå ihjel litt tid frem mot "Privat Praksis" med et aldri så lite blogg innlegg=)

Idag var første dag på jobb denne uka som jo også er den siste før laaaang ferie! Og derfor også MASSE å gjøre. Ble 1 time overtid for å bli ferdig med skolebildene og visnings cdene.. Men enda er det stooooore bunker med ting som skal gjøres ferdig så det kan bli levert til kunden. Så det ser ikke ut som det blir late dager på jobb denne uka, men det er det som regel aldri heller så. :)

Måtte stoppe på texaco i Lyngdal å kjøpe meg en stratos for å få opp blodsukkeret litt. Merket jeg ikke hadde fått spist så mye på jobb idag. Var derfor ikke hjemme før nesten halv fem. Da var det til mamma å de for å koke ferdig middag til de skulle komme hjem fra jobb:)

Tok turen til Monni i 18-tiden. Måtte jo informere ho om det planlagte overraskelsesbesøket og få ho til å gjøre sin del av "jobben" :p Så nå er vi på gang:D Gleder meg som bare den!!

Nå sitter jeg bare her å venter på privat praksis som sakt. Digger den serien, selv om jeg liker "Grey's Anatomy" bedre. Gøyere når det blir mer sykehus i serien:)

Ups.. Må visst å fylle diesel.. See ya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails