tirsdag 2. juni 2009

Snart natta

Dagene går nå så altfor fort for tiden! Kjedelig enkelte dager men godt andre dager.. Idag har vært en helt vanlig Tirsdag egentlig. Var jo å kjøre til Mandal kl. 0800 for å komme seg på jobb. En plass etter veien så lå det en skåkk med kyr på ett jorde.. Og de var jo så skjønne der de lå å sov alle sammen. Kjempeherlige!

Det var som vanlig nok av ting å holde på med på jobb så tiden gikk fort den:) Var hjemmom en liten tur etter jobb før jeg satte kursen mot de indre dalstrøk, Grønhaug! Måtte inn å se til mine herligste tantebarn som jeg ikke hadde sett siden Fredag! Mer enn lenge nok for min del det! Så der oppe har jeg vært til nå.

Søss fikk selvfølgelig vist meg ett par sider på nettet som hadde salg på forskjellige kort og scrapping ting så der fløy plutselig pengene!!:s Men men.. Er jo gøy med noe nytt også...om man har råd til det:p

Imorra blir en typisk Onsdag, jobb og brassøvelse. Er bare å glede seg! Men først skal jeg sove godt å drømme om lilla elefanter på rosa skyer <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails