onsdag 3. juni 2009

Snart Torsdag og helg igjen

Endelig fikk jeg satt meg ned her for å rabble ned litt om dagen idag.
Det har idag vært nok av ting å gjøre på jobb, og godt er jo det:) Har holdt på med masse forskjellig idag egentlig.. Ble endelig ferdig med masse skolebilder som bare var et evig kaos.. Så var godt å få det i boks!

Jeg var hos mamma å de å hadde middag, og så kom det noen småtroll her utpå ettermiddagen som jeg koste meg masse med før det var dags for Brass-øvelse igjen:)

Sandra var med meg for første gang på øvelse idag. Har lovet henne så lenge at ho skulle få bli med ei gang:) Men det ble en kortvarig kariere for ho i et korps:p Vi spillte visst ikke fint, og det var altfor høyt så ho fikk vondt i ørene var beskjeden ho mor fikk da ho henta ho etter en halvtime:p Hehe, kan ikke annet enn å le av henne:p

Imorra er det Torsdag og siste dag på jobb før helg. Ser frem til helg, som alltid! Skal til søss å scrappe og lage kort på fredagskveld. Det er iallefall planene, og du kan tro jeg gleder meg! :D

Nå skal jeg bare sløve forran skjermen her litt til før jeg skal busselalle! :D Godt, som alltid!

Idag er det forresten 4 uker siden jeg og TRINE (www.littlet.ipublish.no) tok tattooene våres! Tenk som tiden flyr.. Men føles ut som om det er veldig lenge siden også.. Men er iallefall fremdeles veldig fornøyd!

Hasta la vista

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails