torsdag 25. juni 2009

SOMMERFERIE

Se det.. Da er det noen dager siden jeg har skrevet her inne tror jeg.. Jeg har uansett fått ferie nå, og det er jo deilig når været er som det er:D Vi har jo også fått feiret st.hans også siden sist. Det var en koselig kveld som det jo er hvert år:) Var kaldt med en del vind, men vi vet å kle oss så da blir det bra:)

Igår fikk jeg også kjøpt meg nytt lite kompakt digitalkamera:) ALLTID gøy med nye slike elektroniske dubbeditter:D Det ble et Canon PowerShot kamera. Ikke noe dyre greier men det skulle jeg jo ikke ha heller. Bare et lite helt greit ett jeg lett kan ta med meg i veska. Blir ikke alltid at en gidder å dra med speilreflekskameraet så..

Jeg fikk testa litt, og grunnen til at jeg kjøpte akkurat det kameraet var for å ha Macro funksjonen. Det er et MUST! :D













Mathias koser seg i fontenen til Mor på terrassen:) GØY MED VANN!!

Fredrik som rundser og får masse fart av Far. Det er jo alltid like gøy:)

"Nønn-nønn".. Mathias har virkelig fått smaken på tantes permobil. Klatrer opp der i setet til tider og utider, alltid klar for en tur:)

Så det ble tatt litt bilder med nytt kamera igår. Og flere skal det nok bli idag:) Jeg og mamma skal til Vanse med Sandra og Fredrik seinere når Listafestivalen... (eller American Festival som det jo heter nå:s :s ) begynner. Alltid stor stas for ungene med tivoli:D Så det blir nok en finfin ettermiddag. Kommer kanskje med flere bilder her inne litt seinere idag:) But until then... C-ya

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails