mandag 15. juni 2009

Tur...? Anyone?!!

Trall-la-laaa..
For en utrolig daff dag! Var nede å handlet meg litt frokost å sånn i formiddag.. Ellers sløvet forran tv´n før det var opp til mamma å de en tur i kveldinga. Tok meg en lang kjøretur med musikk i øran. Tok turen inn garden, langelandskogen opp til Frøyland, rundt frøyland, ned til maberg, over halve hellemyra, rundt den grusveien der til hovedveien, rundt kotland, maberg og så til Langeland.
Det var en digg tur til tross for vinden! Det er og blir min tid der jeg lar alt av tanker fly, og samtidig drømmer meg bort i masse rart. Livet er hææærlig dere:p

Imorra er det til med siste uke på jobb før lang ferie. Gleder meg til det, selv om jeg tror kanskje jeg kommer til å kjede meg litt etter hvert hvis det ikke skjer så mye. Jeg har jo lyst til absolutt ALT denne sommeren!
Hva sier dere til å bli med på campingtur? Har lett tilgang til leie av campingvogn:D Eller hva med bare en tur til "hvem-vet-hvor-og-hvor-lenge"... Har hørt det skal være fint der B-) Eller ei langhelg en eller anna plass. Jeg er KLAR for tur!! Happy Happy

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails